Vind antwoord op uw vraag
Algemene ledenvergadering (ALV), besluitvorming en notulenAlgemene ledenvergadering (ALV), besluitvorming en notulen
Algemene ledenvergaderingAgendapunten en vergaderstukkenStemmen, volmachten en besluitvormingNotulen
Begroting, jaarrekening en kascontrole
Bestuur, commissies en VvE-taken
Bouwkundig onderzoek, advies en inspectiesBouwkundig onderzoek, advies en inspecties
Algemeen onderzoeken, adviezen en inspectiesOverzicht onderzoeken, adviezen en inspecties
Cv-ketel en rookgasafvoer
Dienstverlening VvE Beheer AmsterdamDienstverlening VvE Beheer Amsterdam
Overzicht dienstenpakketBeheerovereenkomstAlgemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)Kwaliteitswaarborg professioneel VvE-beheer
Huurders en gebruikers in de VvE
Ledenadministratie en eigendomsoverdrachtLedenadministratie en eigendomsoverdracht
Appartementsrecht kopen of gekochtAppartementsrecht verkopen en eindafrekeningNaamplaatje aanvragen
Leveranciers en crediteurenbeleid
Meerjarenonderhoudsplan (MJOP) en reservefondsMeerjarenonderhoudsplan (MJOP) en reservefonds
MJOP en de VvEMJOP-productenD-MJOP of Energie Maatwerk AdviesAanverwante producten MJOPBasiskwaliteit MJOP via VBA
MijnVBA, digitale VvE-portaalMijnVBA, digitale VvE-portaal
Over MijnVBAMijnVBA: startpaginaMijnVBA: mijn paginaMijnVBA: administratieMijnVBA: financiën
Onderhoudscontracten, dienstencontracten en keuringen
Planmatig onderhoud (PO)
Reparatieverzoek en schademelding
Stookkosten en warmwater
Verbouwen, harde vloeren en privé voorzieningen
Verduurzamen en de VvE
Verzekeringen en schadeafhandeling
VvE en de reglementen
VvE-bijdrage en incassoprocedure

Roderick Barendse
Klanten krijgen 24/7 antwoord op vragen
Dagelijks komen er nieuwe vragen bij ons binnen door onverwachte situaties. Dat vraagt regelmatig om wat uitzoekwerk van onze kant. Maar dagelijks komen er óók veel vragen binnen die goed te vangen zijn in een ‘Vraag en antwoord’ pagina.
Al deze informatie hadden we in huis maar niet direct toegankelijk voor onze VvE’s . Met ‘Vraag en antwoord’ hebben we dat nu voor elkaar. Klanten krijgen 24/7 antwoord zonder afhankelijk te zijn van een medewerker. En dat geeft ons meer tijd voor bijzondere situaties.